
CONTEXT:
În ultimii ani, piața de e-commerce din România a cunoscut o creștere accelerată, impulsionată de digitalizare, pandemie și schimbarea comportamentului de consum. Însă această expansiune rapidă a fost urmată de o perioadă de stagnare și reașezare. 2024 a fost un an al temperării consumului și al consolidării modelelor de business. Anul 2025 a început sub semnul optimizării costurilor și a agilității operaționale.
PRESIUNE DIN 4 DIRECȚII-CHEIE
MISIUNEA CONFERINȚEI
PUBLIC-ȚINTĂ
TEME DE DISCUȚIE:
Evenimentul va fi LIVE pe Profit News TV, www.profit.ro și pe pagina de Facebook Profit.ro
Data: 30 Octombrie 2025
Unde: LIVE pe Profit News TV, www.profit.ro și pe pagina de Facebook Profit.ro
Moderator: Oana Osman – Redactor-Șef Profit.ro
10.00-10.05 – Discurs de deschidere Oana Osman – Redactor-Șef Profit.ro
10.05-12.00 – Dezbatere
• Victor Băltărețu – Secretar de Stat, Ministerul Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului și Turismului
• Cosmin Neculiță – Șef serviciu, Direcția Generală Antifraudă Fiscală, ANAF
• Irina Pencea – General Manager, eMAG RO, BG, H
• Elena Gheorghe – Country Manager, PayU GPO România și Ungaria
• Cristian Pelivan – Director Executiv, Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO)
• Mihai Pătrașcu – CEO, evomag
• Costinel Ilie – Partener Manager, Vexio