Seminar – Cum să construiești un proces de achiziție „Sănătos“?

Cursul își propune să ofere paticipanților:

  • mecanismele necesare pentru implementarea unui program SĂNĂTOS de achiziții
  • controale generale și specifice care pot fi implementate în procesul de achiziție, recepție și monitorizare
  • Identifiarea principalelor tipare de „erori” sau fraude specifice sectorului de achiziții

Grupul țintă

Personal din cadrul instituțiilor private cu atribuții în ACHIZIȚII, Antreprenori, Contabili, Analiști și controlori financiari, Ofițeri Control Intern, Specialiști risc operațional, Auditori, Ofițeri Conformitate, Angajați și persoane care doresc să acumuleze cunoștințe și să deprindă abilități în vederea implementării unui mecanism eficient de achiziții.

Competențe dezvoltate

La finalul acestui curs fiecare participant va:

  • Cunoaște etapele procesului de achiziții și provocările aferente;
  • Deține noțiuni în ceea ce privește riscurile în zona de achiziții;
  • Definirea controalelor interne ce se pot implementa la nivelul organizației în vederea diminuării riscurilor.

Data: 7 Aprilie 2017

Unde: Hotel Hilton, Sala Enescu

Durata: 8 ore

Număr participanți: 25-30

Preț: 550 lei (exclusiv TVA) – Early Bird – până la data de 24 Martie 2017

750 lei (exclusiv TVA) – începând cu data de 25 Martie 2017

Lectori:

  • Florin ORBAN, CFE
    • Certified Fraud Examiner (ACFE U.S.A)
    • Membru al Consiliului Director APCF cu o experiență vastă în: evaluare de risc, managementul riscurilor de fraudă, implementare soluții IT de monitorizare şi alertare a incidențelor de fraudă şi training.
  • Raluca VOICU
    • Membru APCF cu o bogată experiență în managementul riscurilor, training și implementare soluții IT de prevenire, monitorizare și diminuare a riscurilor.

VINERI, 7 APRILIE 2017

09:30 -11:00 Welcome Coffee

09:30 -11:00 Modulul I

  • Procesul de achiziții – AȘTEPTĂRI & PROVOCĂRI;
  • Riscuri și beneficii;
  • NEWSLETTER

11:00-11:15 – Coffee Break

11:15-13:00 Modulul II

  • Etapele procesului de achiziție;
  • Cum facem o matrice de evaluare?
  • Role-play.

13:00-13:45 – Lunch

13:45-15:25 Modulul III

  • Selecția furnizorului;
  • Ce? Pe cine? Cum verificăm?

15:25-15:40 – Coffee Break

15:40- 17:20 Modulul IV

  • Formalizarea procesului de achiziții;
  • Monitorizarea procesului de achiziții și a furnizorilor;
  • Role-play

Parteneri Media
profit800x800_logo_transparent

logo cursvalutar

kmlogo-long-motto

 

 

 

 

 

Rezervă-ţi un loc acum la Seminarul “Cum să construiești un proces de achiziție „Sănătos“?”

Taxă conferinţă: 550 lei (plus TVA) – Early Bird – până la data de 24 Martie 2017

750 lei (plus TVA) – începând cu data de 25 Martie 2017

 

Eroare: Toate campurile sunt obligatorii!

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

Notă: Plata se va efectua înainte de eveniment, în baza facturii proforme, iar factura fiscală se emite după încasarea contravalorii aferente.

Plata se va face în lei, în contul Team Innovation Media SRL.

CUI: RO 35309867; Nr. Registrul Com: J40/15008/2015

Cont IBAN: RO66 INGB 0000 9999 0550 6316

Banca: ING Bank

Copia ordinului de plată se va expedia la adresa de e-mail: office@teaminnovation.ro

Renunţarea la participare se face prin notificare scrisă, până la data de
31 martie 2017. În cazul în care anularea se face până la această dată, sumele platite vor fi returnate, mai puţin 35%, reprezentând cheltuielile administrative. În cazul în care anularea se primeşte după data de 31 martie 2017, sumele plătite nu vor fi returnate.

IMG_7364 IMG_7365 IMG_7366 IMG_7367

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Imagini din timpul Seminarului “Cum să construiești un proces de achiziție „Sănătos“?”